Skip to content

FAQ – czyli najczęściej zadawane pytania i nasze odpowiedzi

1. Kiedy otrzymam zamówiony towar?

Każde opłacone zamówienie lub z płatnością za pobraniem – złożone do godziny 13 – wysyłamy tego samego dnia, przy wysyłce In Postem. W 95 % przypadków, kurierzy dostarczają przesyłki w następnym dniu roboczym.
W przypadku przesyłek dłużycowych lub paletowych czas wysyłki może wydłużyć się do 48 h.
Wszystkie informacje na temat dostawy znajdziesz tutaj.

2. Kiedy jest darmowa dostawa?

Zamówienia od kwoty 99 zł posiadają darmową dostawę do paczkomatu InPost!
Natomiast od kwoty 199 zł posiadają darmową dostawę kurierem – dotyczy to standardowych paczek o wadze do 30 kg.
Z darmowej wysyłki wyłączone są niektóre towary jak np. worki z klejem 25 kg czy tynki w wiadrach oraz opakowania typu kanister 5l.
W przypadku zakupów hurtowych koszt transportu możemy ustalić indywidualnie.
Wszystkie informacje dotyczące kosztów i form dostawy znajdziesz tutaj.

3. Gdzie mogę znaleźć fakturę zakupu?

W trosce o środowisko dokumenty sprzedaży, wysyłane są elektronicznie po nadaniu przesyłki, na adres mailowy podany w zamówieniu. Jeśli chcesz otrzymać wersję papierową – prosimy o taką informację w uwagach do zamówienia.

4. Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Tak. Oferujemy wysyłkę za granicę na terenie całej Europy. Przesyłki wyceniane są indywidualnie po uprzednim kontakcie mailowym bądź telefonicznym.
Wszystkie informacje dotyczące kosztów i form dostawy znajdziesz tutaj.

5.Jak mogę zgłosić reklamację i gdzie mogę to zrobić?

Zgłosić reklamację można w bardzo prosty sposób, kontaktując się z nami na podany adres reklamacje@dilbud.pl.

6. Jak mogę anulować zamówienie?

Jeśli złożyłeś błędne zamówienie niezwłocznie skontaktuj się z nami. Zamówienie możemy anulować tylko w przypadku, gdy towar nie został odebrany przez kuriera!

7. Czy mogę u Was zrobić zakupy na raty?

Tak, istnieje taka opcja dla zakupów od kwoty 50,00 zł przy płatnościach przez operatora AutoPay – Alior Raty.
Należy wybrać metodę płatności “Rozłóż na raty” – Alior Raty, złożyć wniosek i poczekać 15 minut na decyzję banku, a następnie potwierdzić umowę przelewem weryfikacyjnym.
Dostępny jest wariant 10 rat 0%
Kalkulator rat znajdziesz tutaj.

8. Jak wygląda proces zamówienia?

Przygotowaliśmy krótkie wideo, które pokazuje, jak przebiega proces zamówienia oraz jak prosty jest nasz koszyk. Kliknij i przekonaj się sam!

9. Dla jakich produktów dostępna jest płatność InPostPay?

Z płatności InPostPay, można skorzystać dla produktów, które kwalifikują się do wysyłki za pomocą firmy InPost, tj. kurier Standard lub Paczkomat 24/7. Płatność InPostPay jest niedostępna dla zakupów produktów, które wymagają innej formy wysyłki, np. przesyłki dłużycowe lub paletowe.

10. Jak wyglądają negocjacje ceny?

Na karcie każdego produktu znajduje się zielony przycisk “Masz lepszą ofertę? Negocjuj!”, po naciśnięciu którego pokaże się krótki formularz do wypełnienia.
Proszę podać swoje dane kontaktowe, a w treści proponowaną cenę produktu i potrzebną ilość. Najlepiej takie negocjacje poprzeć linkiem potwierdzającym tańszą ofertę w innym sklepie.
Zawsze możesz do nas zadzwonić +48 577 717 313 i przeprowadzić takie negocjacje w formie rozmowy telefonicznej, bądź standardowej wiadomości mailowej sklep@dilbud.pl.
Jesteśmy tu dla Was i zawsze staramy się znaleźć odpowiednie rozwiązanie cenowo jak i logistycznie.

Sprawdź opinie
O sprzedającym
99,8%

klientów poleciło tego sprzedającego przez ostatnie 12 miesięcy

-

zgodność z opisem

-

usługi sprzedającego

-

koszty wysyłki

Sprawdź nasze aukcje!
DILBUD.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ NIP: 6172228117
Koszyk0
Kontynuuj zakupy